Träning för nyblivna mammorSpark i Magen

SPARK I MAGEN

Spark i Magen riktar sig till friska kvinnor som vill anpassa sin träning till de nya förutsättningar som en graviditet – och tiden efter förlossningen – erbjuder. Prata med din barnmorska innan du börjar träna.
Läs mer om Spark i Magen
Service 1 Image

Träning för gravida mån 1-3

Läs mer
Service 2 Image

Träning för gravida mån 4-6

Läs mer
Service 3 Image

Träning för gravida mån 7-9

Läs mer

Månadens intervju: Tuff triathlet och mamma!

Möt Anna Gustavsson, triathlet och mamma till dottern Wilma, med drömmar om att en gång bli barnmorska. Följ hennes träning och tankar under och efter graviditeten. Läs intervjun här

Service 4 Image

Pilates för gravida

Pilates ger mjuk och stark träning för gravida. Det går att använda olika redskap - som här där övningar visas i STOTT Pilates-maskiner. Läs mer
Service 5 Image

12 anledningar att avbryta din träning

Som gravid gäller det att träna smart. Här är 12 anledningar att avbryta din träning. Läs mer

Träna med mig online

Vill du träna tillsammans med Terese i vardagsrummet? Träna med Bejpy - streamade träningspass för gravida och nyblivna mammor direkt hem via din dator Läs mer här

Service 6 Image

Gravidträning med TRX

TRX är en trendig träningsform som passar bra att göra både på gym och hemma – eller ute i naturen där det går att fästa bandet i exempelvis ett träd. Ett utmärkt träningsredskap för dig som är gravid. Läs mer
Service 7 Image

Träna med foglossning

Foglossning drabbar många gravida, och för omföderskor är det vanligare. Men för många går det att anpassa sin träning och fortfarande kunna må bra. Läs mer